Reclama pt prieteni

    Pentru cei ce s-au plictisit de winamp si doresc un player mp3 rapid, mic si gratis, recomand JayBrain.

Programul suporta: MP3, MP2, MP1, OGG, WAV, AIF, MO3, XM, MOD, S3M, IT, MTM, UMX, CDA, AAC, M4A, MP4, AC3, APE, MAC, MIDI, MID, RMI, KAR, MPC, MP+, MPP, OFR, OFS, SPX, TTA, WMA, WV.

Are o optiune de a vizualiza versurile melodiei ascultate… si e facut de un coleg de-al meu in Visual Basic 6.

~ de Swordfish pe 24 februarie, 2008.

4 răspunsuri to “Reclama pt prieteni”

  1. asta e siteu oficial: http://jaybrain.sourceforge.net
    10x marian pt. reclama :p

  2. Sa mor de nu as fi renuntat la Winamp daca mai avea inca o mica extensie… AMR… vreau si eu un player normal care sa suporte si extensia asta! So Liviu baga si asta si il cumpar daca vrei 🙂

  3. AMR..hmmm. E cumva tipul de fisiere folosit pt. telefoanele Nokia? Incerc sa adaug un plugin si pt AMR. As vrea sa am un sample de fisier sa ii studiez formatul intern. Si de asemenea, codecurile necesare procesari fisierelor (uploadeaza-le pe un site si posteaza linkul). Am obs ca Media Player si Quick Time recunosc lejer formatul, dar Winamp nu. I’ll do my best man.

  4. Cand ajung acasa fac un upload la un AMR si iti dau linkul… probabil ai vreun update la media player ca mie nu imi citeste AMRurile… AMR e folosit in special pentru inregistrari pe telefoane mobile… si programul cu care merge e in principiu Nokia Player… dar mi se pare tampit sa instalezi un program doar pentru un singur tip de fisier… plus ca ma scoate din sarite ca nu gasesc un program calumea cu care sa transform din AMR in MP3 de exemplu… in fine… daca reusesti sa integrezi si extensia asta ms mult!

Lasă un comentariu