Nefumător

Unii ştiu, alţii nu. Nu mai fumez, am renunţat la un viciu, iar problema care a intervenit este ca nu ştiu de ce să mă apuc.

Am primit unele sugestii, însă tot nu sunt hotărât, aşa că vă invit să îmi lăsaţi un comentariu cu părerea  voastră.

 

P.S. Îmi cer scuze pentru toate prostiile făcute sau zise de 8 Martie.

~ de Swordfish pe 15 Martie, 2011.

6 Răspunsuri to “Nefumător”

  1. Eu văd printre taguri „probleme” şi „femei”. Ori în text nu aminteşti nimic despre femei.
    Acum, ia şi povesteşte frumuşel ce prostii ai făcut tu de 8 martie, în legătură cu femeile?

  2. Dacă mi-aş aminti ţi-aş spune şi ţie.

  3. Felicitari Mariane! Asa s-o tii🙂 Acum despre sugestii ce sa zic.. tu vrei sa inlocuiesti obiceiul sau sa faci ceva ca sa uiti de fumat si sa nu ti se „faca pofta”? Pentru prima varianta ai putea sa porti cu tine tot timpul o sticluta cu apa si cand ai chef de o tigara sa bei cate o gura.. Sau ai putea incerca cu niste dropsuri ceva.. Iar pentru cealalta varianta.. ai putea sa te apuci de un sport nou.. de exemplu tenis sau sa te plimbi cu bicicleta..🙂
    Succes! >:D<

  4. Mersi mult Lisandra. Nu mi se face pofta daca nu sunt in medii cu fum sau printre fumatori. Si am gasit sportul nou: halbere😀

  5. Singura idee e in felul urmator: sa iti doresti tu sa te lasi de fumat nu sa te lasi de fumat ca esti constrans… ca atunci nu ai sa scapi niciodata de pofta si oricat ai incerca sa o inlocuiesti tot o sa iti fie pofta🙂
    cel mai simplu, iti faci o gasca noua de prieteni nefumatori :))

  6. Salut! Ce zici de un link exchange cu ARFE.RO? Are PageRank 3 si aproape 2000 unici/zi. Contacteaza-ma te rog pe contact[at]arfe.ro daca te intereseaza. Mai multe detalii aici: http://arfe.ro/parteneri/

Lasă un răspuns

 
