Campanie anti-penibil!

   Mie imi place sa le spun „nu ma bate vantule”, altora „struti”, iar lor le place sa se creada ca sunt „cool”. Fiecare, in conceptia proprie si personala, are dreptate. Uitandu-ma la niste poze cu animalul in discutie, nu am putut sa nu remarc asemanarea. „Nu ma bate vantule” provine dintr-o intamplare recenta, cand acesti „struti” cereau continuu aceasta melodie( Sandu Ciorba – Nu ma bate vantule, sper sa nu ma insele memoria de manelofil :)) ). Apoi am inteles ca aceasta sintagma e mult mai profunda… si se refera la greutatile zilnice ale acestora. Sunt sigur ca o asemena modelare necesita o grija permanenta si prelungita… iar vantul … devine un inamic. Pentru aceste situatii, recomand fixativul Taft: Londra – ploaie, coafura rezista, Madrid – soare, coafura rezista, Cluj – vant, coafura rezista.

Nu stiu in alte zone ale tarii ce se intampla, insa in Cluj e invazie! Campania va continua si cu alte subiecte!

~ de Swordfish pe 11 februarie, 2008.

8 răspunsuri to “Campanie anti-penibil!”

  1. Nu credeam ca am sa ajung sa vad baieti care sa foloseacsa placa si mai ales ptr asemenea freze….JENIBIL…eu una m-am saturat de strutii din Bistrita si credeam ca am sa scap de ei macar in Cluj dar constat cu disperare ca ma insel…daca tot sunt comparati cu un animal asa simpatic si au si copiat si freza eu le-as sugera sa-si bage si capu in pamant macar asa ar avea haz…oricum eu le dedic din suflet melodia lui CASSA LOCO-NU ESTI TU UN PIC CAM PROST…..

  2. Din pacate, lucrul cu care se aseamana cel mai mult la strutz, nu e freza .. ci creierul 😀 (cine stie, cunoaste .. cine nu, sa caute 😛 ) .. O cam dat vantu-n ei ca nu degeaba s-or dili la cap .. de aia il roaga sa nu-i mai bata 😀

  3. Stiam filmuletzu dar uitasem de el… super tare oricum… intrebarea e, daca astia sunt struti… aia care isi fac creste sunt cocosi?:))

  4. Oamenii ashtia sufera! Mult!
    Ei vor atentzie… si simt lipsa celor din jur… ei vor doar sa fie apreciatzi pentru penibilismu’ pe care-l manifesta… si pentru efortu’ pe care-l depun sa se incarce cu fixativ, gel, spuma, parfumuri ieftine si multa multa guma de mestecat… si mai ales pentru totala lipsa de indiferenta fatza de celelalte produse ca si PASTA DE DINTZI, sapunul sau gelul de dush, shamponul sau alte dezinfectante.
    Voi va faceti griji de poluarea fonica… eu imi fac griji de oamenii care stiu ce inseamna „igiena personala”.

  5. niste petrecareti (struti) de la show`ul lui psaico shi`au scos din rucsac, pe la o bucata de noapte, ghici ce? un uscator de par shi un fixativ…a??? :-> partea proasta era ca nu prea gaseau o priza prin marauder

  6. astia sunt mai penibili decat emo-istii de care ma iau eu de fiecare data cand am ocazia

  7. Ah… :)) F tare…Da nu-ti fa probleme ca se prind si ei de cat de penibili is…si ca sa se scoata trec la altceva…Care probabil va fi si mai nasol :)) Dar nah, macar sa ne amuzam noi ;))

  8. […] respectabil, dl. mihai alxandru si-a tras si el freza de strutz! pana aici, subscriu si eu la campania celor de la ap 35 mda, s-au terminat reprezentatiile, urmeaza numararea voturilor si rezultatele… m-am […]

Lasă un comentariu