pretty little girl

Astăzi mă întreba cineva cum aș putea să definesc o fată finuță… și de ce sunt băieții atât de înnebuniti după ele… iar eu, deși i-am răspuns, încerc să mobilizez mai multă lume… ca să fie un răspuns cât mai complex.

Eu i-am zis că pentru mine e important să nu fie vulgară, și când mă refer la vulgaritate mă refer la toate înțelesurile… de la vorbit, la ținuta vestimentară și până la comportament. Un alt lucru ar fi inteligența… care schimbă total o femeie…     Apoi e important ca ea să zâmbească des, să mă facă pe mine să zâmbesc… și am păstrat pentru sfârșit cel mai important lucru… acela fiind chipul ei… ce trebuie să mă liniștească… să mă calmeze…

~ de Swordfish pe 12 Mai, 2009.

18 Răspunsuri to “pretty little girl”

  1. Eu spun ca o fata care sa fie finuta exista doar in imaginatia oamenilor, sau in idealizarile baietilor. Orice femeie vine cu un suflet si cu emotii la fel de vii ca si ale tale, imprastiate de la vulgar la decent si de la veselie la suparare. Sa vrei doar partea buna e sa ceri o femeie falsa, sau sa sustii imaginea promovata de media a femeii. Si apropo de imaginea promovata de media a femeii: http://current.com/items/89771812_sarah-haskins-in-target-women-super-special.htm

  2. pe undeva, are flavia dreptate. ai descris cumva fata de pe piedestal, cea din mintea ta, sau cel putin numai aspectele cute, pe care le doresti de la cineva. exista intr-adevar „fete finute”, dar nu exista fete care sa fie numai finute, si tot timpul, pt mult timp, finute…:p dar pt k nu sunt o hiper feminista, o sa continui sa privesc chestiile pe care le ai scris pur si simplu ca pe o trecere in revista de bun simt a trasaturilor care te ar atrage pe tine la o persoana si nu ca pe o chestie nerealista si pe langa realitate.

  3. Well andra cred ca ar trebui sa fi o hiper feminista! Adevarul e ca multe fete nu vor sa se lupte pentru chestiile astea si au impresia ca egalitatea a fost atinsa, ei crede-ma departe de asa ceva. Inca sunt multe chestii fundamental in neregula in societate legate de pozitia femeii. Si pentru ca majoritatea femeilor nu sunt hiper feministe, o sa ramana toate asa! Probabil am citit prea multe chestii legate de asta si sunt putin aprinsa, dar multe din chestiile astea ma ating zi de zi si imi afecteaza viata.

    Cat despre parerea lui Marian, asta este parerea tuturor barbatilor si ideea generala in societate despre cum ar trebui sa fie o femeie. Nu dau vina pe el ci pe societatea care a implementat atat de adanc in noi ideea de cum ar trebui sa fim, setand standarde imposibile.

  4. cu riscul de a incepe o polemik usor ridicola avand in vedere imposibilitatea de a epuiza acest subiect, o sa ti raspund. nu, nu e egalitate intre femei si barbati si draga mea, poate tu chiar esti convinsa ca ar trebui sa fie, dar te asigur ca cele doua „specii” sunt atat de diferite din motive ffff bine articulate. nu stiu cat de mult ti ar placea sa ti tranteasca cineva o usa in fata in loc sa te lase sa intri prima, sa fii admirata pt gambele musculoase, sa fii chemata la un interviu pt postul de instalator sau sa se astepte cineva de la tine sa platesti sucul la prima intalnire (nu le lua ca pe niste repere date, ci doar ca pe niste exemple puerile si nu incerca sa mi spui ca tu iti platesti oricum sucul mereu, that s not the point):) totodata, nu stiu cat de mult ti ar placea daca prietenul tau nu ar sti sa schimbe un bec sau sa bata un cui (din nou, exemple care nu sunt neaparat altceva decat clisee). feminitatea tocmai asta inseamna: pe de o parte mister, pe de alta parte ingenuitate (nb, nu prostie sau naivitate stupida), putina vulnerabilitate si gratie; toate astea fac o femeie feminina si nu masculina. de ce iti doresti sa fii egala barbatilor? ai avut un sef care s a dat la tine? un prieten te a parasit pt ca „e un porc fara sentimente”, spre deosebire de tine, care esti mereu sensibila? impune te ca femeie, ai grija de tine si nu cauta doar aspectele negative. daca vrei, intr adevar le poti gasi. but then again, de ce ai vrea sa traiesti fiind mereu nemultumita de ceva care oricum nu se poate schimba. daca s ar schimba, am fi toti barbati gay sau tipe lesbiene. kiss, draga mea, have a great day.

  5. Nu ma incadrez in niciunul din cazurile pe care le-ai dat exemplu. Nu ma astept sa imi plateasca la prima intalnire baiatul sucul, doar ma consider destul de buna sa mi-l platesc singura. De ce ar avea el mai multi bani ca mine? Nu ma astept sa fiu lasata sa intru prima pe usa, sincer nu-mi pasa cine intra primul pe usa. Sa ti se inchida usa in nas e forma de nepolitete atat pentru baieti cat si pentru femei. Ma descurc singura sa imi schimb becul, nu am nevoie de un prieten pentru asta si daca am un prieten care nu stie sa schimbe un bec, de ce m-ar deranja, doar pot eu sa o fac si daca e prietenul meu sunt convinsa ca l-am ales pentru ceva mai consistent nu pentru ca poate sa schimbe becul. Nu vreau sa devin instalator dar nu vad de ce ar trebui sa fiu privita rau daca o fac. Si de ce baietii care sunt asistenti medicali sau au job-uri feminine sunt priviti rau? Sunt departe de a fi o fire sensibila. Nu am fost parasita de nici un „porc”, o fac eu de obicei inainte, daca imi dau seama de firea lor porcina sau pur si simplu inchei amical relatiile din care nu sunt sanse sa iasa ceva. Nu s-a dat nici un sef la mine si refuz sa fiu o fire feminina. Nu imi sta in fire. Sunt destul de independenta sa ma descurc.

    Si ai dreptate, nu ma impun ca femeie ci ca persoana. Mai mult decat atat refuz sa joc rolul de „damsel in distress” ceea ce denumesc eu comportamentul feminin pe care il descri tu mai sus.

    Dar printre cele mai grave probleme sunt in tarile in care inca femeia e privita ca si un obiect, in care ii este negat dreptul de a alege, dreptul la educatie, dreptul de a face ce vrea cu ea insasi. Si stiu ca la noi nu e asa, dar exista destul de multe probleme pe care multi nu le vad, inclusiv unele femei.

    Nu esti deloc informata in ceea ce priveste feminismul si motivele pentru care feministele sunt revoltate. Si cu atat mai putin informata in legatura cu persoana mea ca sa iti permiti sa faci presupunerile pe care le faci mai sus despre mine.

    Kiss draga!

  6. ok.

  7. Marian, o fata finuta pt mine e o fata bine crescuta, placuta la aspect, delicata, subtila, sensibila, ingenioasa. Am intalnit asemenea fete si vreau sa iti spun ca e o adevarata placere sa stai pe langa ele.

  8. Btw, in weekendul asta ar cam trebui sa scoatem palariile la plimbare.😉

  9. cuvintele Flaviei descind cu forta „Liberte, Fraternite, Egalite”-ul francez si, din pacate sau poate nu, au acelasi efect. agitatia ta e mai mult decat nefondata.nu inteleg de unde atata ipocrizie? egaliatea pe care o doresti e mai mult decat ad libitum. chiar crezi ca vazandu te desfundand o chiuveta, batand cuie, carand lemne sau facandu ne o declaratie care se deschide cu un preambul de savoare tehnica, e chiar asa un turn on? si ceea ce e cel mai ciudat e de ce te revolti, cand autorul a scris ca printre calitatiile dominante se numara inteligenta. tisk tisk! cred ca tu si toate multiplele personalitati doriti egalitate. intre voi.
    si am o umila rugaminte: daca tot te spargi in figuri scriind „niciun” dupa normele nou reglementate, e indicat sa stii ca „sa fii” se scrie cu doi „I”, mai ales cand ii succede structura „hiper-feminista”. uite, vezi, fiindca stii sa montezi un bec, aprinde l, si deschide o carte. o sa impresionezi!

  10. @flav: aceasi concluzie am avut si acuma cateva zile… nu exista egalitate intre sexe
    @andra: ai dreptate in aceasi masura cu flavia
    @liviu: si mie imi face placere sa stau in compania lor… si trebuie sa iesim neaparat cu chipiul
    @dimir: ce te impresioneaza cel mai mult la o fata?

  11. @dimir Daca tot vrei sa te legi de gramatica mea, nu o fa! E penibil sa aduci asta ca si argument intr-o discutie in care nu asta e subiectul principal. Stiu ca gramatica nu e punctul meu forte, am urat foarte mult gratmatica ca si materie tot timpul, dar citesc probabil mai mult decat majoritatea oamenilor. Nu am pretentii de gramtica perfecta, stiu ca nu prea am avut talent la asta niciodata! (Si acuma ca am scos asta de pe tabla…)

    Cat despre restul cuvintelor, ultimul lucru pe care as vrea sa fac e sa fiu un turn-on pentru tine, draga. Eu zic sa iti cauti asta in alta parte. Rolul femeii nu este „un turn-on” pentru barbatii si eu personal refuz sa il joc. Ca asta e ceea ce majoritatea barbatilor au impresia si lucrul la care se conformeaza majoritatea pipitelor, mi se rupe. Ca asta are ca si efect faptul ca multe femei sunt violate si le e rusine sau frica sa spuna pentru ca in final asta era „rolul lor” acceptat din cauza multora ca tine sau ca si domnisoara de mai sus asta e alta poveste, una chiar trista. Si nu ma refer doar la actul sexual in sine, ci si la multe alte probleme de la faptul ca se leaga de tine pe strada sau necunoscuti care te prinde de fund sau de tate. Si daca asta ti se pare o chestie pozitiva, o apreciere a frumusetii feminine, du-te da mana cu tipul asta: http://www.nowpublic.com/world/rape-force-fed-chocolate-cake

    Nu am spus niciodata ca femeile si barbatii sunt identici. Departe de mine o asemenea idee. Suntem foarte diferiti si stiu asta. Vreau doar mai mult respect fata de intimitatea vietii mele, vreau sa fiu judecata dupa niste standarde care imi permit sa fiu sanatoasa si naturala, vreau sa pot umbla cat de dezbracata vreau fara ca sa fie comentarii legate de mine sau sa fiu la riscul de a sarii cineva pe mine „pentru ca o cer”. Ca crezi sau nu, uneori e cald!

  12. flavia….ntz, ntz , ntz, …avem de-a face cu o entitate cel putin furioasa…acuma, nu furia e buba ci verva lipsita de eleganta care se preteaza refuzului feminitatii. daca vrei trimiteri, eu te trimit la taticu’ Freud care o sa-ti spuna ca suferi de o invidie de penis pentru ca te simti fiinta castrata, e vizibil…te vrei mai barbata. (ceea ce indica faptul ca vorbesti strict despre frustrarea ta) apoi mai e treaba aia cu finuta si vulgara…nimic mai evident ca suntem spinning gyres, bun si rau curgand unul prin celalat, mi se pare rizibil ca invoci asta, dar ideea e ca putem alege daca vrem sa bucuram alteritatea cu frumosul din si de pe noi sau ni se rupe si, in egoismul(debordant in tot ce invoci)vrem numai sa rupem tipare si sa fim coooool, postpostmodernisti sau mai exact prostprostmodernisti. poi e un pic dureroasa inclinatia ta spre omogenizare si aduce mai mult a homosexulitate…adica mie, personal,nu-mi place sa imi las mustata si nici sa car plasa cu cartofi cand prietenu meu e cu mine. apoi mai e si una Laura Mulvey pe care ti-o recomand, tot feminista, draguta de ea, dar o alta acceptiune a doctrinei. o sa te (sau nu)regasesti in nevoia femeii de a fi privita si valorizata si fluierata chiar, daca asta iti indica faptul ca nu ai investit degeaba in aspectl tau feminin. tu aduci argumente din ale stratului de femei needucate: <>. fa-ma sa inteleg…vorbesti ca un diletant, sau te specializezi in tema feminismului? daca e prima varianta, discutia ar merge intr-o adunare de pe la sate, o campanie de iluminare a femeii, cat despre noi, femeile care ne evaluam prin alta grila, cred ca am depasit evul mediu. si ce e si mai enervant in toata tarasenia asta e ca insulti barbatii cu intelectul nealterat, aia virili si gentili, aia care stiu sa aprecieze feminitatea din noi, astea care alegem sa fim niste pipite cuminti…

  13. Oh da, am fost acuzata de mai multa lume ca sunt furioasa. Ei sincer nu sunt furioasa, am o opinie pe care mi-o exprim. Nu o fac deloc furioasa sau din „invidie pe penis”. Nu sunt experta in feminism dar sunt destule lucruri care ma deranjeaza la lumea din jurul meu. Nu credeam ca trebuie sa fi expert in ceva ca sa ai o opinie legata de lucruri care mai mult sau mai putin te afecteaza direct?

    Sunt lucruri reale, care se intampla. Doar pentru ca mie nu mi s-a intamplat sa fiu abuzata sau chestii mai grave asta nu inseamna ca nu s-ar putea intampla in orice moment. Si atunci nu vreau sa fiu privita de restul oamenilor ca si o persoana de jos, ca o persoana care ar trebui sa isi poarte discutia intr-o adunare la sate pentru ca nu am reusit sa fiu doar in cercuri de barbatii gentili sau pentru ca nu am o diploma in feminism.

    Si de exemplu, crezi ca tipa care a initiat Gulabi Gang in India are vreo diploma in domeniu? Sau pur si simplu a simtit ca trebuie sa faca ceva? ()

    Si in final, nu am acuzat barbatii, ci societatea si anumite aspecte care pe care le impune. Si in nici nu caz nu am bagat toti oamenii in aceasi oala.

    Si din nou, referinta la Freud? Te rog nu fa astfel de presupuneri la adresa mea, pentru ca nu ma cunosti. Okay inteleg ca te simiti din ceva motiv foarte atacata de ceea ce am zis eu, ghinion, nu trebuie sa iti convina parerile tuturor. Dar nici asta nu trebuie sa ii insulti.

    Si apoi ce e cu trimiterea la adunarea de la sate a discutiei asteia? Scuza-ma, dar unde te crezi? Conferinta stiintifica sau ceva? Postam comentarii pe un blog in caz ca nu ai remarcat.

  14. it’s getting hot in here :))

  15. Bai, eu nu stiu de la ce v-ati luat dar femeile si barbatii sunt egali si trebuie tratati cu acelasi respect. De ce spun asta? Foarte simplu : atunci cand noi(femeile) trebuie sa avem grija de un copil (incluzand sarcina si nasterea care sunt inegalabile) voi(barbatii) munciti din greu pt a ne pune la dispozitie tot ce e necesar. Atunci cand noi suntem suparate voi sunteti cei care ne tineti in brate si ne alinati durerea. Ca rasplata (recunoasteti) atunci cand sunteti ”aiurea” de multe ori mana unei femei pe capul (ureche, ochi) vostru, ce mangaie nu bate, va face sa va reveniti si s-o luati de la capat.Suntem impreuna, de aceasi tabara, nu mai iscati razboaie ca le purtati cu voi. Calmati-va. Si…boys… asa cum voi vreti o fata finuta care sa va fac sa zambiti asa si noi vrem un baiat care sa te tina de mana si sa fie ”acolo” ori de cate ori e nevoie.

  16. =))))))))))) ce se ataca flavia degeaba :))))))))))….1-0 pt andra…”refuz sa fiu o fire feminina” si 2 randuri mai jos vb despre feministele agresive…wtf????!!! cam confuza….si la fiecare exemplu dat de andra,flavia se pune in acele exemple si da raspunsuri….”THAT’S NOT THE POINT” iti si scrie andra in paranteza da tu nu k batman,batman…cred k ai nevoie de ceva tare
    paaaaaaaaaaa

  17. Oameni nebuni ce v-ati gasit voi sa aberati :)) … stati voi si ganditi mizilicuri si scuipati =)) …. foarte filozofic :)) asa profund. Fiecare aberatie spusa cu un patos si traita intens. Stiu ca asa o sa ramaneti si ii foarte bine. Competitie mai mica in viata. Va multumesc🙂 ca existati exact asa cum santeti. Daca toti ar fi ca voi efortul sa ajungi in varf ar fi minim =)).

  18. feministele asi merita locul in societate numai barbati complezati si femile proaste discuta urat despre ele nu mi se pare normal sa nu am drepturi ca barbati fiecare cu cat poate duce iar eu pot duce mai mult decat o casa murdara si copii cu muci .nu am ura pt nimic din astea ,dar am studii care numi permit sa stau inchisa in casa .sa o faca altcineva ,eu ofer bani ,si iubire ,altcineva sa faca curat

Lasă un răspuns

 
