~ de Swordfish pe 10 Martie, 2009.

7 Răspunsuri to “”

  1. Bă, trebuia să zici că-i pentru gagici poll-ul ăsta.. era să votez că-mi place să dorm în tricoul lui :))

  2. @vlady – e destul de evident😉

    @cei cu alte opinii – lăsați și un comment ca să vadă si restul ce vă place vouă mai mult… la alte păreri am primit:

    – să fie sclava mea( cred că vlad e responsabilul)
    – să dorm cu el( hmmm… oare cine?)
    – să mă privească( interesantă părere)

  3. Nu, eu nici n-am văzut aia cu „Other” şi n-am votat deloc. Dar bine că ai spus, că scriu şi eu ceva :))

  4. Eu am raspuns ca-mi place sa-mi impartaseasca un secret. Fiind puse in joc increderea si comunicarea, sunt de parere ca impartasirea unui secret te leaga mult mai mult de persoana iubita decat o floare sau dormitul in tricoul lui. Evident ca fiecare dintre „maruntisurile” enumerate mai sus conteaza foarte mult intr-o relatie, dar eu spun ca increderea nu poate lipsi intre doua persoane care pretind ca se iubesc.

  5. „Mie îmi place să dorm în tricoul lui ştiind că îmi pregăteşte micul dejun, când”… … numai atât s-a salvat…

  6. Să înghită…

  7. Woman! Be my slave!

Lasă un răspuns

 
