Pentru studenții din Cluj

https://ap35.files.wordpress.com/2008/06/beton-noi-la-cluj-studenti-suntem.jpg

~ de Swordfish pe 26 Iunie, 2008.

5 Răspunsuri to “Pentru studenții din Cluj”

  1. No, daţî-vă mari amu🙂 Cine cântă?

  2. tare :))
    „avem fete ce saruta, care vor doar sa se..rupa”

  3. pfaiiii…tocmai mi-am dat seama care-i piesa mea preferata:)))))

  4. la naiba! :)) pe bune, cum se numeste ?🙂

  5. Mă, aşa-i de fain cântecul ăsta, să mor eu… Te face să vrei să fii student la Cluj😀

Lasă un răspuns

 
