curly in a straight world

hmmm… mi s-a atras atenția că nu mai scriu… probabil de la singura persoana care-mi viziteaza blogul😛, iar răspunsul meu a fost că am fost ocupat în ultima vreme, cu facultatea în mod deosebit, sortând examenele pentru sesiune și pentru restanță… anyway, the show must go on.
Au fost alegeri… și campanii electorale extraordinar de penibile… făcute pentru cei care încă au dificultăți cu tabla înmulțirii… și culmea unii chiar au avut succes. Nu sunt afiliat nici unui partid politic, deși simpatizez pe unele, și mă întreb în continuare cum este posibil ca să ajungă un candidat maghiar pe locul 2 la alegerile pentru funcția de primar în Cluj… și cum este posibil ca PSD’ul să aibă atât de mulți simpatizanți în continuare…???
La întrebările astea cred că voi putea răspunde când voi ajunge în politică (adică niciodată).
Gata cu politica. Acuma trec la efectele căldurii prin Cluj. În primul rând observ că apar „gazelele”, acele fete care vor cu toată ființa lor să pară frumoase, neștiind că au șanse nule… dar ele încearcă, și încearcă, si tot nu se lasă… =)) …deși nu e de râs, nu mă pot abține =))

Apoi sunt șmecherii ce fac ture prin centru cu mașina și prietenii, cu geamurile date jos, cu muzică tare și să nu uit … la bustul gol… foarte tare… sunteți mai penibili ca „gazelele”.

Prin autobuze e plin de lume, cu sau fără conștientizarea folosirii deodorantului, cu pensionarii care pur și simplu își fac piața exact atunci când este cel mai aglomerat, cu controlori plictisiți, cu oameni ce leșină de la căldură, și cu nelipsiții rromi.

Am mai observat că dacă insiști destul de mult într-o problemă pe care o ai… nu îți pare rău dacă nu ai reușit…

Aaaaa…. și mai aștept meciurile de la EURO 2008.

~ de Swordfish pe 5 Iunie, 2008.

4 Răspunsuri to “curly in a straight world”

  1. multumesc mult:-P cred ca de mine se vorbea in propozitie ?! asteptam Euro 2008😉 HAI ROMÂNIA!!!

  2. Mariane..cam multe intrebari in post-ul asta :)) hai sa-mi dau si eu cu niste pareri😀 In legatura cu campania electorala: eu personal nu suport politica…si astept cu nerabdare ziua in care o sa ne strangem multi si o sa mergem cu batele prin Parlamentul Romaniei sa le dam la aia niste voturi in cap😀 si nu mai este mult pana vine si ziua aia…in rest cine ce promite si care minte mai mult nu ma intereseaza…in campania asta mi-au atras atentia doar 2 candidati, domnii Laba si Muia =))) Cat despre candidatul maghiar..eu zic sa fim multumiti ca a iesit pe 2 :)) la cati conationali are in orasul asta😐 ; despre partea cu PSD-ul..pana nu o sa crape toti mosii si babele senile care si la Referendum au votat cu Iliescu… NO CHANCE my friend😦
    Si acuma despre partea mai frumoasa…VARA..sa vezi ce misto e la mine acasa ca este un parc mare in centrul orasului..mai mare decat e la Matei in Cj si partea cea mai frumoasa e ca ii rotund :)) sa vezi cum se plimba bezmeticii cu mashinile roata roata pana metesc de cap..ca asa e Cool la noi.daca esti baietas trebe sa faci sensul de minim 50 de ori pe seara😀 nu degeaba e SM cel mai pizdos oras la mashini si fomei :)) stai seara in parc si te uiti la Top Gear :)))) La final…Hai Romania!😀 ajuta-ne sa facem sensul PE MASHINI :D…roata-roata cu steaguri si claxoane😀

  3. Unde unde era parcu ala rotund mai Tzanty? Nu pot sa cred ca nu ne-ai zis cand am ajuns in SM sa ne „gazelam” si noi pe acolo :)) Yeah right…

    Cat despre „gazelele” patriei, gasesti mai mult de o gramada pe pitzipoanca.org. De ti se face rau. Campania electorala, bine ca o trecut! Macar atat. :p Si acuma o sa incepi si tu cu autobuzele… Da sa stii ca lipsa de deodorant nu e doar pe bus-uri ci chiar si pe la minunata noastra facultate, unde intri in lift si iti muta nasul din loc. Da… vine vara, bine-mi pare.

  4. 1. Da… Gandalfe de tine se vorbea la început
    2. Candidații Labă și Muia cred că ar trebui să lucreze la aceași primărie, iar să știi că treaba cu sensul giratoriu e cam la fel și la mine în oras… probabil ca le place să amețească
    3. Așa e Flavia, e minunat să intrii într-un lab, la amiază, în care nu s-a deschis un geam de dimineață.

Lasă un răspuns

 
