Felicitări

Ap35 îl felicită pe noul absolvent dintre noi… :

~ de Swordfish pe 25 Mai, 2008.

7 Răspunsuri to “Felicitări”

  1. bravooo….at motiv de distractie:D, da raul nu mai fi asa speriat ca nu vin bombele:p

  2. Ia uite la el ce mândru e😀 Mânca-l-ar tata!

  3. moama tre sa dai de baut frate!!!!:D

  4. Ms Andreea! Nu eram speriat de bombe ci de ceea ce urmează… adică viaţa fără studenţie🙂 cât despre bautură, Ninja, am avut grijă😀

  5. Hey..FELICITARIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Raul !!!!! speriat de viata fara studentie ?? stai linistit, cat timp suntem noi la facultate, stii ca ai la cine veni, cu cine sparge cluburile, baietii tai tot aici vor fi si eu la fel🙂 te sarut si mult mult mult mult mult succes in continuareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!! mi dor sa stam ca pufuletii’n punga😀 :))) >:D<

  6. Ms Dolly… ştiam eu că pot conta pe tine😀 şi pe băieţi normal😛
    Fii sigură că vizite am sa fac😀
    O să fie bine😛

  7. Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Stylus.

Lasă un răspuns

 
