Clubbing…

Femeile în club… sunt toate dispuse…

Vin din club… și cred că am reușit să le citesc… și se împart în:

1. sunt curvele ce se uită la bani… iar astăzi am văzut curve proaste … foarte proaste, ce le’au prostit baieții la costum dar fără bani.

2. fetele ce-l așteaptă pe don juan … neștiind că el merge doar la fotomodele… și merg în club căutându-l și negăsindu-l…

3. și gagicele ce se combină de la un suc…  ….

P.S. Sunt beat și scriu….  și mă opresc… …. ciao… vă iubesc sau nu depinde numai de voi !!!!

tequilla

dsc00307.jpg

~ de Swordfish pe 3 Aprilie, 2008.

15 Răspunsuri to “Clubbing…”

  1. Materialismul la femei este o chestie genetica, innascuta (chiar daca multe nu recunosc), si se manifesta mai mult sau mai putin, in functie de caracter. In schimb statutul de ,,femeie usoara” e o chestie ce se dobandeste in timp (mai mult, mai putin sau chiar deloc).
    Imixtiunea intre aceste doua trasaturi intr-adevar poate arata chiar ,,urat”.
    Despre femeile care il asteapta pe Don Juan pot sa zic ca sunt visatoare, care inca mai cred in povesti, iar cele care se combina dupa un suc sunt intr-adevar naive.
    E adevarat ca tot ce vedem in jurul nostru ne schimba total parerea despre lumea aceasta, dar totusi sa mai speram ca exista si lucruri bune, de orice factura ar fi.

  2. mai Mariane dar de ce sa vb doar de fete…hai s-o luam invers..tu din ce categorie prezentata mai sus faci parte???sa fie prima??..hmmmm….sau poate a 2-a…desi ii posibil sa fie si a 3-a…tu ce zici???

  3. Mie îmi este de ajuns să îmi fie dragă… iar dacă e urâtă și are bani nu mă interesează… eu nu o aștept pe Ileana Cosânzeana în club… iar dacă îmi oferă ceva de băut nu înseamnă ca sunt al ei.
    Deci nu cred că mă încadrez în vreo categorie… + că această împărțire nu cuprinde toate categoriile de fete…
    Eu doar împărtășesc ceea ce am observat.

  4. mda …. ” + că această împărțire nu cuprinde toate categoriile de fete…” – in cazul asta nici nu trebuia sa mai faci clasificarea.

  5. Ps: se vede ca nu ai facut statistica. Vezi…. de asta fiecare are domeniul lui…. informaticienii nu se pricep la facut genul asta de clasificari…😛 … fiecare sa-si vada de domeniul lui…. of… Romania asta :P:P:P

  6. Nu trebuie să fii la FSEGA (ISE) ca să poti face o clasificare… așa cum nu ai nevoie de info ca să-ți instalezi un program sau să modifici o poză…

  7. Daca imi instalez eu un program pe calculator, nu se supara cel care a creat programul si nici nu il afecteaza in nici un fel (d.p.d.v. negativ). Insa o clasificare de genul asta poate influenta.😛

  8. Doar în bine poate influența postarea mea dragă… în rău nu are cum… iar faptul că ești atât de inverșunată să-mi demonstrezi că am greșit mă face să mă întreb dacă nu cumva te-ai simțit atacată de ceea ce am scris… deși sunt 99% sigur că nu te încadrezi în nici o categorie.

  9. Era o vorbă care suna cam aşa: A fost odată o curvă… acum sunt toate :))

  10. Nu vreau sa demonstrez nimic. Doar ca nu imi place clasificarea. Fiecare are dreptul la o opinie …. la fel cum tu ai dreptul sa ma incadrezi sau nu in orice categorie vrei tu ….

  11. miha_lela, si daca alea care se combina la un suc sint doar pragmatice? vor si fetele una mica si rapida si asta e calea cea mai scurta. corect? corect.

  12. gadjodillo … nu stiu cum or fi … dar din moment ce zici ca vor ,,una mica si rapida” mie nu mi se par prea competente.
    A fi pragmatic nu inseamna neaparat sa fii prost.

  13. si cele ce platesc ele din initiativa disperarii…
    o zi minunata iti doresc

  14. poi nah prietene…ce vrei si tu… de cauti femei in club…altceva mai bun nu o sa gasesti :)) oricum…dupa o seara grea cam merge orice gen la noi barbatii :)) P>S> da vad ca ai ceva inspiratie cand esti afumat😛

  15. 10 puncte pt domnu` Vlady =))

Lasă un răspuns

 
