De ce !ub!m femeile?

  • iubim femeile pentru că au sâni rotunzi, cu gurguie care se ridică prin bluză când le e frig
  • pentru că în pat sunt îndrăznețe și inventive nu din perversitate, ci ca să-ți arate că te iubesc
  • pentru că poartă tot soiul de zdrăngănele pe care și le asortează la îmbrăcăminte după reguli complicate și de neînțeles
  • pentru că au un fel de a rezolva problema care te scoate din minți
  • pentru că au un fel de a gândi care te scoate din minți.
  • pentru că-ți spun „te iubesc” exact atunci când te iubesc mai puțin, ca un fel de compensație
  • pentru că niciodată nu ajungi cu ele la un acord în privința frumuseții altei femei sau a altui bărbat
  • pentru că sunt blonde, brune, roșcate, dulci, futeșe, calde, drăgălașe
  • pentru că din ele am ieșit și în ele ne întoarcem, și mintea noastră se rotește ca o planetă greoaie, mereu și mereu, numai în jurul lor
Mircea Cărtărescu – De ce iubim femeile

~ de Swordfish pe 29 Martie, 2008.

9 Răspunsuri to “De ce !ub!m femeile?”

  1. eu cred ca voi iubiti femeile din acelasi motiv pentru care iubim si noi barbatii, si anume misterul. Daca ne-am intelege unii pe altii in totalitate nu ar mai exista interesul de a cunoaste.

  2. Și ceea ce a scris Mircea Cărtărescu reprezintă o parte din misterul la care te referi u.

  3. „mintea noastră se rotește ca o planetă greoaie, mereu și mereu, numai în jurul lor „… ma bucur ca ai pus cu italics cuvintele astea…. pentru ca majoritatea barbatilor nu recunosc asta. Si sigur ca e vorba de orgolii. Important e la urma urmei….ca avem nevoie unii de altii la fel de mult…….

  4. Uf…am citit un fragment din cartea asta si apoi am citit toata cartea, si mi s-a parut foarte nashpa. Mi se pare ca promoveaza imaginea de pipita si mondenica si superficiala. Si pentru ca dupa ce am citit cartea m-am simtit mai mult ca niciodata ca un baiat. Si poate ca si imi parea bine, pentru ca decat sa ajung ca si unele femei descrise in aceasi carte, femei descrise cu o „simpatie” de nedescris, mai bine sa ma simt ca un baiat. (pentru cei care au citit cartea, vb de tipa aia care cica era securista sau asa…)

    Si stiu ca fragmentele astea is promovate peste tot si asa, dar pe mine nu ma incalzeste sa fiu iubita dupa cum imi atarn chilotii (era la un moment o faza de genu) sau dupa cum imi port accesorii (de care nu prea port din principiu) sau dupa cum mi se fac sanii cand mie frig. Mai bine ma lipsesc de asa ceva…

  5. Mie imi place reacția sânilor la frig… așa a fost dat să fie… e o reacție normală + accesoriile se poartă pentru a asorta… și o persoană ce încearcă să se asorteze are grijă de imaginea sa… iar la chiloți nu mă bag.

  6. Oameni buni, se pot scrie o groază de motive pentru care iubim femeile. Citeşte orice carte, vezi orice film în care există o poveste de dragoste. Te uiţi câş la vecinii de la 3🙂 ÎNTOTDEAUNA va exista un motiv, oricare ar fi acela, oricât de ciudat, romantic, bolnav sau banal ar fi el. Adevărul e că iubim femeile pentru că…şi aici o dau pe americăneşte, nu de alta, doar că o zis-o cumva mai potrivit pentru ce vreau eu să zic…”WE CAN’T HELP IT!” Dap, nu avem de-ales, ne naştem cu asta, e în sânge. Egal pentru toţi.
    Eu cred că frumuseţea vine atunci când dai peste o femeie (sau dă ea peste tine) pe care să nu-ţi imaginezi că o poţi iubi cum o faci, fără să ai cea mai vagă idee de unde vine toată dragostea asta, atunci te descoperi şi pe tine puţin câte puţin, vezi de ce eşti în stare. E scary. Şi aici o să comenteze sau nu toţi flăcăii, dar la un moment dat dacă ai acest noroc, te pişi pe el succes la femei. Suntem tineri şi viitoarea sună bine, dar…de fapt, know what? Mai bine vă uitaţi la Alfie😛 http://www.imdb.com/title/tt0375173/

  7. De mult timp am observat ca de fapt baietii iubesc fetele rele nu cele ascultatoare,cuminti, dispuse tot timpul sa faca sacrificii ptr voi….dupa parerea mea prea multa liniste intr-o relatie plictiseste si de accea furtunile(provocate doar de fetele rele ca cele cuminti nici macar nu indraznesc sa va contrazica doar ca sa nu va suparati)dau savoare realtiilor….

  8. eu nu as zice rele, mai degraba emancipate …

  9. Mai…cu riscul sa ma faca iar lumea misogin si alea alea..daca e sa spunem lucrurilor pe nume noi iubim femeile pt. partea lor fizica… tzatze, cur, pizda (sper sa nu ma cenzurezi) Desi am inceput asa fulgar si nasol..am si o explicatie cu care cred ca multi baieti ar fi de acord… pt. ceea ce gandesc ele, pt. personalitate, pt comportament…sa fim seriosi..ca nu de aia le iubim..ca nu ne plac impresiile, fitzele,scenele de gelozie, de ipocrizie, prostia dusa la maxim, etc… ca toti ne-am dori ca prietena noastra sa se comporte ca cel mai bun prieten al nostru…sa nu ne futa la cap…sa inteleaga ce spunem cand spunem: ce buna ii aia, sa bea o bere cu noi, sa vada un meci de fotbal, sa stie ce-i ala corner, sa nu ne intrebe daca Cr.Ronaldo e casatorit… cre ca d-aia iubim femeile…pt. ca au ce au😛 si aia le face mai speciale🙂

Lasă un răspuns

 
