Leapșă

Vine de la Vlad și sună cam așa:

1. Pune Winamp-ul pe shuffle.
2. Apasă forward pentru fiecare întrebare.
3. Foloseşte titlul melodiei pentru răspuns, chiar dacă nu are sens. NU TRIŞA!
4. Scrie cu bold întrebările şi răspunsurile, apoi comentează modul în care răspunsul se potriveşte cu întrebarea.
5. Dă-l mai departe la 5 persoane.

Acuma să îmi încarc playlistul ….

1. Cum te simţi azi?  Anna Nalick – Breathe(2 AM) … se pare că azi respir … doar respir

2. Vei ajunge departe în viaţă?  The Platters – Only you„only you  can make this world seem right …you are my destiny” … deci … femeile ori mă omoară ori mă fac să ajung departe în viață.

3. Cum te văd prietenii tăi?  Spit – Falling  …  aici sunt două posibilități: 1 – după numele piesei sunt în cădere, 2 – după ritm sunt petrecăreț.

4. Te vei căsători vreodată? Mircea Bodolan – Rănitul dintre linii Ce mult aș vrea să-mi fie cald/ Să nu se audă nici un tun” … se pare că aș fi un soț bun.

5. Care e povestea vieţii tale? Omul cu șobolani – Soarele vorbește prostii Acasa… la tine… la tine sau la mine… lasă-mă pe mine să decid ce e mai bine… foarte bine că îmi place să visez cu ochii deschiși… cu ochii deschiși” … eu zic ca e  destul ce reiese din versuri.

6. Cum era în liceu? Buddha Bar – Drifting away … am alunecat într-o clasă unde mi-am făcut mulți prieteni, prieteni pe care îi am și în momentul de față… iar liceul a fost o viață fără griji.

7. Cum poti avansa în viaţă?  Bob Marley – Duppy conqueror … voi fi un cuceritor. Acuma mulțumesc Wikipedia pt că mi-a explicat ce înseamnă „duppy” … duppy is a Caribbean patois word of West African origin meaning ghost or spirit… așa că voi avansa în viață cucerind spirite, suflete… sună creepy… așa-i?

8. Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?  Red Hot Chilli Peppers – Parallel universe … să fie faptul că avem universe diferite și ne face să ne ascultăm și încercăm să ne înțelegem? …

9. Ce se preconizează pentru weekend?  Thalia – No me ensenaste … nu cred … ce mi s-a dat să aud de la mine de pe calc… Pentru weekendul viitor se preconizează o mare incertitudine … la fel și modul în care a ajuns Thalia la urechile mele :))

10. Ce cântec te descrie cel mai bine? Bob Marley – Bend down low

„You keep on knockin’, but you can’t come in.
I get to understand you been livin’ in sin,
But if you love me, woman, walk right in.
I’ve got a notch for your safety-pin,
But bend down low. ”                                                 … foarte interesantă descriere

11. Cum iţi merge în viaţă?  Lenny Kravitz – Belive in me …. așa și este … cred în mine ( deși traducerea corectă ar fi: crede în mine) și cred că îmi va fi greu și apoi ușor. Cum îmi voi așterne așa voi dormi.

12. Ce melodie iţi va cânta la înmormântare?  Angels of Venice – Night spirits … The group’s music utilizes neoclassical music combined with an ambient New Age tone. E tristă într-adevăr. Winampul a nimerit-o de această dată.

13. Cum te vede restul lumii?  Dover – Let me out … „I know you’re waiting me down” … :)) asta e mai mult melodie pentru dușmani :)) … să înțeleg că restul lumii vrea să ma vadă la pământ??? nu cred… oricum le transmit celor cărora le dau o senzație de antipatie: let me out.

14. Vei avea o viaţă fericită?  Dire Straits – Money for nothing … înseamnă că voi avea atâția bani încât îmi voi permite să-i dau pe nimic :))

15. Ce cred prietenii cu adevărat despre tine? Pussycat Dools – Feeling good … „You know what I feel/ You know what I mean” … ei știu că mă simt bine ca îi am.

16. Sunt persoane care te doresc în secret?  Ugly Duckling – A little Samba … voi vedea în momentul în care voi dansa samba … sau mai bine … puteți să nu așteptați până atunci și rezolvăm problema mai rapid😛

17. Cum să mă fericesc singur? Metallica – The unnamed feeling … e un feeling fără de nume =)) … chiar m-a făcut să râd.

18. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?  Bob Marley – Who the cap fit …  „Who the (cap fit) let them (wear it)” … e încă o melodie care și-a nimerit bine întrebarea…

Trimit leapșa către Sktes, Raul, Alexandra.

~ de Swordfish pe 23 Martie, 2008.

4 Răspunsuri to “Leapșă”

  1. A fost distractiv, aşa-i?😀

    P.S. Bravo că ai scris cu diacritice😉

  2. Dude…cred ca la partea cu Money for Nothing esti naiv, cred ca o sa primesti bani stand in cur, sau oi fi eu prea optimist? :)) Oricum, if it happens, faci cinste! Te previn, nu beau altceva decat UV, pe terasa la intim😛
    Bafta!

  3. Super fază… trebuie s-o încerc şi eu😛 că pare interesantă şi distractivă
    P.S. Ţi se potrivesc câteva, Mariane🙂

  4. Next round from Intim it’s on me Lecocher😉 cheers

Lasă un răspuns

 
