To be, or not to be

    Uitandu’ma pe diferite site’uri am gasit o sintagma interesanta: „Diferenta dintre ordinar si extraordinar este acel mic ceva.” Ce este acel mic ceva? Sau mai bine zis ce se afla intre ordinar si extraordinar….???

Raspunsul e perfectiunea…

Nu imi plac papusile de plastic… nu au nimic special… si de aceea imi plac imperfectiunile. A fi perfect, cred ca e obositor. Cum ar fi sa nu poti face greseli… sa fie totul bine si frumos, toate sa decurga cum vrei, sa nu existe surprize? Asa ar arata lumea perfecta. O lume fara culoare… doar alb-negru, unghiuri drepte si roboti. Cui ii plac persoanele previzibile… ?

Perfecţiunea însăşi este imperfecţiune spune Vladimir Horowit, si inclin sa i dau dreptate, desi pare absurd. Fiind perfect nu mai ai nimic de inlaturat si nici de adaugat… deci prin reducere la absurd… esti un perfect imperfect. Si lucrurile incep sa se bata cap in cap.

Despre aceste adjective am putea scrie pagini intregi insa imperfectiunea da savoare fiintei umane. Asa ca dragii mei… nu incercati sa fiti perfecti, incercati sa va  iubiti defectele.

~ de Swordfish pe 10 Martie, 2008.

5 Răspunsuri to “To be, or not to be”

  1. A invata sa-ti accepti si iubesti defectele este o calitate…desi societatea este vinovata de acest concept ptr ca este mult prea rautacioasa cu micile noastre defecte….dupa parerea mea doar cei slabi isi doresc sa fie perfecti ptr ca nu suporta si-i afecteza mult prea mult criticile celorlalti….deci dragii mei…nu va lasati infulentati de lumea rea si invidioasa si demonstrati ca voi sunteti diferiti si mai puternici…..oricum mai sunt multe de spus pe tema asta dar parerile mai personale si sincere le voi impartasi doar cu Marian..

  2. nu exista perfectiune marcones😀

  3. ok :))

  4. Un defect pe care il iubesti, o imperfectiune acceptata si care ti se potriveste – asta nu inseamna perfectiune?🙂 Si eu iubesc imperfectiunile.

  5. din pacate vb lui Nichita Stanescu: ”
    perfectiunea nu atrage niciodata privirile”.

Lasă un răspuns

 
