Inventivitate

Raul … descurcaretul apartamentului! O poza care face cat o mie de cuvinte…

raul

~ de Swordfish pe 16 Februarie, 2008.

10 Răspunsuri to “Inventivitate”

  1. pofta buna raul ;;)

  2. Ms ms:D

  3. da si daca cedeaza frigideru :))

  4. Nu am eu greutatea necesara pt asa ceva:P

  5. raul a fost si va fi la inaltime:)

  6. noroc de raul ca asa s’a facut si la noi pe dulap curat :))

  7. cat am ras cand am vazut-o :)))
    masa la inaltime, un nou trend in romania :))

  8. Nu, nu-i normal. Asta-i clar :))

  9. =)) Dah…super tare.. Pai nah…nevoia te invata! Si cine poate fi mai inventiv decat un roman :))

  10. Daca scaunu ala are o gaura in mijloc, coshu ala de sub el poate fi folosit la ceva anume .. atunci ar fi super inventivitate😀 (sper ca nu v-am stricat pofta de mancare😛 ) ..

Lasă un răspuns

 
