Pentru fumatori!

          Cati dintre cei ce ii aveti ca prieteni sunt dependenti de nicotina? Un nefumator are cel putin jumatate dintre prieteni fumatori( s-a facut o statistica). Si eu practic acest sport si nu sunt mandru( mai ales ca stiu ca nu imi fac bine + costurile aferente).

Campaniile impotriva fumatului incep sa dea rezultate. S-au infiintat centre care sa te sfatuiasca cum sa te lasi, sau cel putin cum sa reduci cantitatea de nicotina. S-a scris pe pachetul de tigari toate bolile posibile( nefumatorii tot timpul iti iau pachetul de pe masa si citesc ce mai scrie pe acolo, amintindu-ti ce poti pati). Se duce o campanie media destul de agresiva.     Insa, lucrul care a chinuit cel mai mult, a fost interzicerea fumatului in spatiile inchise( in cladirile firmelor in care lucrati, in mod deosebit).

Dar, exista si un dar, aceste companii producatoare sunt mereu inventive si au gasit o solutie: tigarile „snack” pentru angajati. Acestea sunt mai scurte cu 1 cm, au aceasi cantitate de nicotina si rolul principal e de a reduce timpul pentru consum.

Probabil ca acesta va fi motto’ul lor: „So, for a small snack… get a Marlboro  Intense!

    P.S. : Tocmai mi-am aprins o tigara ca am terminat de scris postarea.

~ de Swordfish pe 8 Februarie, 2008.

13 Răspunsuri to “Pentru fumatori!”

  1. Eu sunt mândru şi fumatul pentru mine este o pasiune. Mie chiar îmi place să fumez!😀

  2. NEFUMATORII sunt ca VIRGINELE…
    pana nu experimenteaza spun ca dauneaza grav…mai ales sanatatii…dar dupa prima incercare deja incep sa prinda gustul…si sincer…greu mai renunta:))

  3. Clar…dupa ce zice katy, e bine sa fii curva…

  4. Mi se pare cea mai mare prostie sa opresti un fumator sa fumeze! Parca suntem o tara democrata?! Daca interzice fumatul la locul de munca o sa fie cu adevarat NASPA! Mai ramane sa ne puna si in casa detectoare si e gata… sunt foarte curios cand o sa inceapa companiile producatoare de tutun sa faca scandal?!
    Si, Katy, eu stiam ca virgina poti fi intre picioare… nu in gura, ca sa gusti :))

  5. E adevarat e foarte usor sa incepi si mai greu sa te lasi… referindu’ma si la tigari si la virgine😛

  6. Cand am comparat nefumatorii cu virginele m-am bazat pe un studiu facut pe anumiti amici,colegi,prieteni,care o faceau pe sfintii si erau scandalizati,cica,de cum a decazut societatea din cauza tutunului si implicit curvelor……iar dupa ce ”au gustat” si ei cica din curiozitate si le-a placut,CULMEA nu au incetat sa-i condamne pe ceilalti…asa ca sa lasam la o parte IPOCRIZIA…
    Si draga COSCO^MAN aceea a fost o comparatie ironica(la adresa anumitor fete)daca nu ti-ai dat seama…asa ca mai gandeste-te(daca nu cer prea mult) si tu inainte sa faci o afrimatie

  7. Imi place faza cu fumatorii si virginele =)). Eu una am putut sa ma las de fumat. Totul e sa ai vointza.

  8. Draga Katy… am inteles foarte bine ce ai vrut sa spui… dar ai lasat loc de o dubla interpretare si am profitat de ea… cred ca gandesc suficient de mult…

  9. Voi intelege si eu chestia asta cu interzisul fumatului, cand se va interzice si alcoolul. Fumatorii sunt discriminati. Inteleg ca este deranjant pentur nefumatori, dar solutia este simpla: locurile special amenajate pentru fumatori.

    Cea mai crunta interdictie, este interdictia de a fuma in tren. E peniil sa vezi in gari cum se ingramadesc toti la usi sau fumeaza in baie. Ar fi chiar atat de greu sa faca un vagon sau macar un comartiment care sa fie „loc de fumat”?

  10. In tren se poate bea alcool dar nu se poate fuma. Chiar sunt curios care din aceste lucruri dauneaza mai tare. Am citit undeva ca se vor pune imagini pe pachetele de tigari, cu diferitele afectiuni provocate. La alcool de ce nu se procedeaza la fel?

  11. Pot sa-mi puna 10 plamani negri si ce vor pe pachet. Ma las doar daca vreau si am ambitie. Sunt de acord sa se interzica tutunul minorilor. E singura interdictie cu adevarat utila.

  12. Au mai incercat cu o modalitate sa scada nr de fumatori… scumpirea… insa nici asta nu a functionat😛

  13. De cand lumea… domnia si prostia se platesc. Tigarile nu tin de foame, prin urmare sunt un lux🙂 Mi se pare normal sa platesti (desi sunt fumatoare si ma usca la buzunar)

Lasă un răspuns

 
